آموزش, دستگاه لیزر فایبر

متریال های نامناسب لیزر

ezgsssif 5 fdf
Rate this post

دستگاه های لیزر فایبر برای برش و حکاکی انواع فلزات طراحی و وارد بازار شدند . با ورود این دستگاه ها به عرصه های مختلف خیلی سریع جایگزین روش های دستی و سنتی شد .

اما دستگاه لیزرفلزات توانایی برش و حکاکی برروی تمام اجسام را ندارد.ما در این مطلب درباره انواع متریال های که دستگاه لیزر فایبر نمیتواند برروی آن ها حکاکی و برش انجام دهد صحبت خواهیم کرد. :

20230330 162927 193781

قبل از هرچیز بهتر است بدانیم دستگاه لیزر فایبر برروی چه متریال های میتواند عملیات حکاکی و برش را انجام دهد.

متریال های مناسب برای حکاکی و برش برروی دستگاه لیزر :

همانطور که از نام دستگاه مشخص است. دستگاه لیزر فلزات قابلیت برش و حکاکی برروی انواع فلزات مانند.: طلا ، نقره ، برنج ، مس ، آلومینیوم، آهن و دیگر فلزات را دارد .

20230330 164754 656378728

همچینین میتواند از این درستگاه برای حکاکی برروی انواع سنگ ها قیمیتی  ،چرم ، چوب ، ام دی اف ، پارچه ، پلکسی ، انواع کاغذ و مقوا ها و سرامیک و کاشی استفاده کرد .

از نمونه کاربرد های این دستگاه میتواند. به حکاکی برروی لوازم الکترونیکی بسیار حساس ، ساخت کارت های دعوت و عروسی ، برش و حکاکی انواع انگشتر ها و زیروآلات های قیمتی اشاره کرد .

FreeFallLaser SampleBox01

متریال های نامناسب برای حکاکی و برش برروی دستگاه لیزر:

دستگاه لیزر فایبر توانایی برش و حکاکی بسیاری از متریال ها را دارد.اما برخی از متریال ها هستند .که در هنگام برش میتوانند موجب به وجود آمدن آلودگی های محیطی ، تولید گاز های سمی شوند.یا اینکه دستگاه لیزر نمیتواند برروی این متریال ها عملیات حکاکی و برش را به خوبی انجام دهد . این اتفاق باعث آسیب و یا حتی از کار افتادگی دستگاه میشود .

متریال های که دارای هالوژن ، کلر ، برم ، چرم های طبیعی و مصنوعی که حاوی کرم ، ید ، کربن ، نیکل ، منگنز ، کبالت ، شیشه هستند ، قابلیت برش و حکاکی برروی دستگاه لیزر فایبر را ندارند.

GettyImages 1279932107 e1661375756356

تکنولوژی مدرن و کارکرد آسان دستگاه لیزر فایبر باعث شده. از بسیاری از اصناف به سراغ کار با این دستگاه بیایند. اما بهتر است  قبل از شروع کار با انواع دستگاه های لیزر انواع متریال های که مناسب حکاکی و برش نیستند را بشناسیند. تا بتواند به راحتی و بدون آسیب زدن به دستگاه لیزر محصولات خود را تولید نمایید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 91300666-021 تماس حاصل فرمایید تا همکاران مجموعه هنر طلایی شما را در خرید این محصول یاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *