آموزش

انتخاب جواهرات مناسب بانوان

مناسب بانوان
Rate this post

انتخاب جواهرات مناسب 

جواهرات همیشه به عنوان یکی از مهمترین و ارزشمندترین اشیاء در زندگی بشر شناخته شده‌اند. برای بسیاری از مردان و زنان، جواهرات نشان دهنده‌ی ثروت، شیک بودن و زیبایی هستند. با این حال، انتخاب جواهرات مناسب بانوان می‌تواند چالش برانگیز باشد.

درست است که جواهرات زیبا و گران هستند اما اگر به درستی استفاده نشوند زیبایی و گرانی آنها به چشم نمی آید. پس هماهنگ کردن جواهرات با لباس، رنگ پوست و... از اهمیت بسیاری برخوردار است.

fffe

گردنبند

برای افزایش شیک پوشی و زیبایی باید به دقت در انتخاب جواهرات توجه ویژه ای داشته باشید. برای مثال: گردنبندهای ظریف و رقیق برای زنان با رقبا و صورت بلند مناسب بوده و در مقابل، گردنبندهای پهن و سنگین بهترین گزینه برای زنان با رقبای کوتاه و صورت دایره‌ای هستند.

eee

گوشواره

همچنین، گوشواره‌های بلند و ظریف مناسب برای زنان با گردن و صورت بلند بوده، و گوشواره‌های کوتاه و پهن برای زنان با گردن کوتاه و صورت دایره‌ای مناسب میباشند.

انگشتر

در مورد انگشتر ها هم؛ انگشترهای نازک و ظریف زیبایی را برای زنان با انگشتان باریک به ارمغان آورده، وانگشترهای پهن و سنگین یکی از بهترین گزینه ها برای زنان با انگشتان پهن هستند.

lll

جواهرات و رنگ پوست

اگر جواهرات مورد استفاده شما با رنگ پوست شما هماهنگی نداشته باشد زیبایی و جلوه خود را از دست میدهد پس در حین انتخاب جواهرات باید به هماهنگی آن با رنگ پوست خود توجه داشته باشید.

رنگ پوست انسان ها درای رنگ های سرد و گرم بوده و برای تشخیص این مورد میتوانید به رگ های مچ دست خود نگاه کنید. اگر رنگ رگ های دست شما متمایل به آبی میباشد رنگ پوست شما سرد است و اگر رنگ رگ های دست شما متمایل به سبز باشد رنگ پوست شما گرم میباشد.

حال اگر رنگ پوست شما در دسته رنگ های سرد قرار میگیرد جواهرات مناسب شما، جواهراتی با فلز سفید مانند: طلای سفید، نقره، استیل و... جواهرات مناسب پیشنهادی شما میباشند.

اگر جواهرات شما با گوهر تزئین شده باشند رنگ های صورتی، آبی ، بنفش و قرمز مکمل های رنگی مناسبی هستند.

warm skin tone
cool skin tone
1

جواهرات و لباس:

دو نکته مهم در حین سِت کردن جواهرات با لباس وجود دارند که این دو نکته عبارتند از: رنگ لباس و مدل لباس

ما میدانیم که اگر دو رنگی را که از هماهنگی لازم برخوردار نیستند در کنار یکدیگر قرار دهیم نتیجه چشمگیری حاصل نمیشود.

پس باید رنگ جواهرات استفاده شده با رنگ لباس همخونی لازم را داشته باشند. برای مثال: طلای زرد هماهنگی بیشتری با لباس های تیره دارد و طلای سفید در کنار لباس های با طیف رنگی روشن تر مانند آبی کم رنگ جلوه زیباتری دارد.

حال اگر جواهرات شما متشکل از گوهر باشند شما دو راه برای هماهنگی جواهر و لباس خود پیش رو دارید:
اول آنکه رنگ گوهر شما هماهنگ و یا در تضاد با رنگ لباس شما باشد و راه دیگر اینکه مدل و سبک لباس شما باید به جواهرات انتخابی بیاید. برای مثال اگر لباس اسپرتی به تن دارید استفاده از جواهرات رسمی دارای سنگ های شفاف و براق و طرح های پیچیده مناسب نمیباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *