آموزش, تجهیزات جانبی, قطعات یدکی

نکات خرید عینک محافظ لیزر

محافظ مخصوص لیزری
Rate this post

نکات برای خرید عینک محافظ مخصوص لیزر فایبر

زمانی که صحبت از مراقبت های هنگام استفاده از دستگاه های لیزر فایبر میشود قطعا استفاده از عینک های محافظ مخصوص لیزری اولین چیزی است که به ذهن شما خطور میکند.
این عینک محافظ لیزری از چشم انسان در مقابل اشعه مضر ساتع شده از دستگاه لیزر محافظت میکند، انتخاب یک عینک محافظ مناسب به شما این اطمینان را میدهد که به چشمانتان آسیبی در حین انجام کار با دستگاه وارد نمیشود.

برای انتخاب عینک مناسب باید چند نکته را در نظر داشته باشید:

در قدم اول شما باید مطمعن شوید که عینک محافظ لیزر خریداری شده برای طول موج لیزری دستگاهی که استفاده میکنید درجه بندی شده و مناسب کار شما باشد. چرا که دستگاه های لیزر مختلف، طول موج های متفاوتی را ساتع میکنند.

پس حتما نسبت به درجه بندی عینک خود دقت لازم را داشته باشید.

Lasermach infra red laser beam danger for the eyes 1 p1
LG 024 Laser Glasses Dimensions  31738

سپس باید از راحتی استفاده از عینک هنگام انجام کار مطمعن شوید. زیرا اگر عینک مناسب و راحت نباشد شمارا وسوسه به برداشتن آن کرده و با اینکار چشمان شما در معرض آسیب نور ساتع شده از دستگاه قرار میگیرد. مطمئن شوید که عینک خریداری شده صورتتان را خراشیده و یا نیشگون نمیگیرد.

همچنین شما باید اطمینان حاصل کنید که عینکتان از مواد با دوام ساخته شده باشد. چرا که دستگاه های لیزر فایبر بسیار قدرتمند بوده و اگر عینک شما از جنس مرغوبی برخوردار نباشد اشعه دستگاه لیزر فایبر میتواند به راحتی به آن صدمه وارد کند به همین علت عینک محافظ لیزر شما باید در برابر نور ساتع شده از دستگاه مقاوم باشد.

پس هنگام خرید عینک به دنبال عینکی باشید که به راحتی نشکسته و آسیب نمیبیند.

Laser Safety Eyewear sm

و در نهایت باید مطمعن شوید که عینک محافظ لیزر دارای تاییدیه سلامت از یک سازمان معتبر میباشند.

در هنگام خرید عینک به دنبال عینکی باشید که توسط موئسسه استاندارد ملی آمریکا (ANSI) و یا کمسیون بین المللی الکتروتکنیکی (IEC) تایید شده اند.

سازمان های نامبرده با انجام تست و آزمایش های گوناگون بر روی عینک های محافظ لیزری آنها را آزمایش کرده و از سلامت عینک های محافظ با بالاترین استاندارد های سلامتی مطمعن میشوند.

ezgif 2 dcf8555409
International Electrotechnical Commission Logo.svg

شما تنها با رعایت همین چند نکته کوتاه میتوانید از سلامت عینک خریداری شده خود اطمینان حاصل کنید و یک عینک مناسب و مرغوب را تهیه کنید. فراموش نکنید که چشمان شما یک سرمایه جبران ناپذیر هستند و باید هر طور که شده از آنها در برابر خطرات احتمالی محافظت کنید.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 91300666-021 تماس حاصل فرمایید تا همکاران مجموعه هنر طلایی شما را در خرید این محصول یاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *