دستگاه لیزر فایبر

لیزر فایبر دارای سیستم کامپیوتری

دارای سیستم کامپیوتری 2
Rate this post

چرا باید از دستگاه های لیزر فایبر دارای سیستم کامپیوتری استفاده کرد؟

استفاده از دستگاه های لیزر فایبر دارای سیستم کامپیوتری میتواند برای شما کار را آسان تر کرده و خدمات بیشتری را ارائه دهد.

شما میتوانید با استفاده از سیستم کامپیوتری نظارت بهتری را بر عملکرد دستگاه خود حین انجام کار داشته باشید.

با این حال دستگاه های لیزر خود به تنهایی جزو محبوب ترین دستگاه ها با کارایی فوق العاده در انجام برش و حکاکی در اصناف مختلف میباشند.

IMG 8077 scaled
IMG 8084 scaled

فواید استفاده از لیزر فایبر دارای سیستم کامپیوتری:

دستگاه هایی که همراه با سیستم کامپیوتری ارائه میشوند عموما در کنار خود یک مانیتور دارد و به سیستم کنترل دستگاه لیزر شما متصل است. به گونه ای که اپراتور دستگاه میتواند با استفاده از آن تنظیمات مورد نیاز دستگاه را انجام دهد.

از دیگر فواید این مدل دستگاه این است که اپراتور میتواند با استفاده از آن قبل از وقوع ایراد و اشکال آن را تصحیح کرده و از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کند.

بعلاوه سیستم کامپیوتری همراه با دستگاه به شما امکان طراحی را نیز میدهد که با استفاده از آن میتوانید بدون ایراد طراحی خود را انجام داده و طرح خود را اجرا کنید.

با استفاده از این سیستم کامپیوتری امکان بالا رفتن دقت برای انجام برش و حکاکی لیزری را بالاتر میبرد. همچنین شما میتوانید با استفاده از این سیستم تنظیماتی را اعلام کنید که قدرت، سرعت، دقت و فوکوس لیزر را کنترل کرده و تنظیمات مورد نظر خود را در سیستم ذخیره کنید.

ضمن استفاده ساده تر از تجهیزات هنگام کار با دستگاه لیزر دقت نمایید دیگر نیازمند جابجایی فایل از موبایل و کامپیوتر برای طراحی نیستید. شما میتوانید با همین سیستم طراحی کار های مربوط به حکاکی را انجام دهید.

IMG 8076 scaled

دقت نمایید دستگاه های دارای سیستم طراحی دارای سیستم اتوفوکوس بوده که شرکت هنر طلایی تنها شرکت انحصاری ارائه این محصول در ایران میباشد. شما به وسیله این ابزار میتوانید بصورت خودکار اقدام به انجام فوکوس روی اجسام کنید. همچنین میتوانید بدون هیچ مشکلی بعدا در نقطه دلخواه تنها با یک دکمه فوکوس نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *