ویدئو

حکاکی برروی برنج (دیو و دلبر )

Untitled 4431
Rate this post

حکاکی برروی برنج ( طرح دیو و دلبر)

حکاکی لیزری یکی از مدرن‌ترین روش‌های حکاکی است که اخیرا گسترش یافته است. دستگاه لیزر فایبر از پرتو لیزری برای حک کردن طرح‌ها و تصاویر بر روی مواد استفاده می‌کند. این روش برای حکاکی بر روی برنج و سایر فلزات مناسب است.

برای حکاکی نقش دیو و دلبر بر روی برنج با استفاده از دستگاه لیزر فایبر، ابتدا تصویر مورد نظر را به صورت دیجیتالی مدلسازی یا اسکن می‌کنند. سپس این مدل سه بعدی را به کدهای حرکتی مخصوص دستگاه لیزر فایبر تبدیل می‌کنند تا پرتو لیزر بتواند مسیر حرکت مورد نظر را دنبال کند و نقش را بر روی برنج حک کند.

این روش امکان خلق نقوش و تزئینات مدرن با جزئیات فوق العاده دقیق را فراهم می‌کند. برخلاف روش سنتی حکاکی که محدود به نقوش سنتی بود، حکاکی لیزری امکان خلق طرح‌های متنوع و معاصر را فراهم می‌آورد. می‌توان نقوش معاصر ، تصاویر عکسی و حتی مدل‌های سه بعدی کامپیوتری را بر روی مواد مختلفی مانند برنج، سرامیک و شیشه حک کرد.

فلز برنج یکی از مقرون به صرفه ترین فلزات در حوزه حکاکی و برش هست ، علت مقرون به صرف بودن این فلز قیمت مناسب آن و سبک بودن آن است از نکات خوب این فلز میتواند به این اشاره کرد که با دستگاه های لیزر فایبر میتواند هر طرحی که مد نظر هست را برش و حک داد.

در ویدیو ی زیر نمونه کاربرد این دستگاه روی فلز برنج  را مشاهده می نمایید:

جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 91300666-021 تماس حاصل فرمایید تا همکاران مجموعه هنر طلایی شما را در خرید این محصول یاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *