آموزش, دستگاه لیزر فایبر, هنر طلایی

حکاکی برروی حلقه

بر روی حلقه
Rate this post

حلقه چیست ؟

حلقه یا انگشتر ، نواری باریک یا پهن از فلزات گرانبها است ، که با طرح های متفاوت گاهی با نگین های ارزشمند گاه نگین های معمولی زینت داده میشود .حلقه ها جنبه های تزئینی دارند و در ملل های متفاوت با هدف ها و کاربرد های مختلف مورد استفاده قرار میگیرند ، بعضی از حلقه ها به عنوان مهر استفاده میشود و برخی جنبه مذهبی و مقدس دارند . برخی از حلقه ها به عنوان زینت ،بیانگر جلوه ها و نشانه های مختلف توسط مردان و زنان مورد استفاده قرار دارند.

برای تماییز بخشیدن حلقه ها باهم روش های بسیاری وجود دارد ، یکی از این روش ها حکاکی بر روی آن است که علاوه بر ظرافت و زیبایی که به کار میبخشد باعث تماییز آن میشود .دستگاه های لیزر فایبر با قابلیت حکاکی بر روی حلقه یکی از کار آمد ترین و بهترین روش به حساب می آید ،ما در این مقاله قصد داریم در مورد انواع حکاکی ها برروی حلقه به وسیله دستگاه لیزر فایبر صحبت نماییم ، پس با ما همراه باشید:

c7e79a56b683e17663d5a43d39aaac3a

روی حلقه چه چیز های میتواند حکاکی کرد ؟

شما میتوانید انواع متن ها، اسم ها ، تاریخ ها ، لحظات خاص و نشانه های خاص را برروی حلقه خود حکاکی کنید . اما اگر میخواهید ظرافت و زیبایی کار حفظ شود، بهتر است از حروف کوچک یا متن های ساده و متن های عاشقانه استفاده نمایید .

r 3 1

تاریخ ها:

شما میتواند تاریخ های مهم خود مانند روز آشنایی ، تاریخ تولد و یا تاریخ ازدواج خود را بر روی حکاکی کنید .

10

اسم و یا حروف اول آن:

یکی از پرطرفدار ترین حکاکی های ، حکاکی اسم یا حرف اول اسم هست . شما میتواند دو اسم را برروی دوحلقه حکاکی کنید یا حروف اول اسم تان را حکاکی کنید .

scribble engraved silver live love laugh ring size 52 p15072 8110 image

متن های ساده و عاشقانه :

نقل قول های عاشقانه روی حلقه ازدواج نشان می دهد که شما در مورد همسرتان چه حسی دارید و موجب خاص شدن حلقه می شود. برای انتخاب متن عاشقانه شما میتوانید از جملاتی که به همسرتان میگویید استفاده . شما میتواند از متن های ساده و عامه پسند مانند : دوستت دارم ، تمام زندگی من و نقش و نگارم استفاده کنید .

20230314 120621 537853862

نشانه ها و تصاویر خاص :

همیشه متن ها نمیتوانند احساسات را به صورت کامل ابراز کنند،شما میتوانید بجای متن و کلمات از تصاویر و یا نشانه های خاص استفاده نمایید .

Matching Heart Fingerprint Inlay Wedding Ring Set in White and Yellow Gold

جایگاه حکاکی شما :

اگر شما تمایل ندارید متن و نشانه های شما معلوم باشد ،میتوانید حکاکی مورد نظر خود را داخل حلقه انجام دهید.

برای انجام حکاکی بر روی حلقه خود به چه کسانی مراجعه کنیم؟

معمولا طلاسازان کار حکاکی برروی حلقه را انجام میدهند .حکاکی برروی حلقه به ظرافت و دقت زیادی نیاز دارد ، زیرا کار باید مطابق خواسته مشتری برروی حلقه حکاکی شود .حکاکی برروی حلقه به دو روش دستی و دستگاه لیزر فایبر انجام میشود:

حکاکی به روش دستی زمان زیادی برای طلاساز میبرد و ضریب خطایی این کار بالاهستش .حکاکی با استفاده از دستگاه لیزر فایبر بسیار آسان، سریع، دقیق، ظریف و زیبا هست قیمت حکاکی با دستگاه لیزر فایبر مناسب و به صرفه است و بستگی به تعداد حروف فونت و یا متن مورد نظر شما دارد .
بعد از اتمام کار و تحویل گرفتن حلقه را بررسی نمایید تا اطمینان حاصل فرمایید که سفارشتان مطابق میل شما انجام گرفته باشد .

جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 91300666-021 تماس حاصل فرمایید تا همکاران مجموعه هنر طلایی شما را در خرید این محصول یاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *