دستگاه لیزر فایبر

کاربرد دستگاه لیزر در طلاسازی

دستگاه لیزر ر طلاسازی
Rate this post

اگر در حوزه طلا و جواهرات فعالیت میکنید و یا به این حوزه علاقمند هستید ،میخواهیم درباره یکی از جدید ترین روش های برش و حکاکی طلا و نقره صحبت کنیم .پس تا آخرین این مطلب همراه ما باشید ...

آشنایی با دستگاه لیزر فایبر

امروزه بیشتر افرادی که در صنف طلاسازی کار میکنند به دنبال روشی هستند که بتوانند در سریع ترین زمان ممکن پلاک های خود را برش و حکاکی کنند . به همین دلیل دستگاه های لیزر فایبر وارد این حوزه شدند تا پاسخگوی نیاز طلا سازان در این حوزه باشند.

دستگاه های لیزر فایبر میتوانند بر روی انواع پلاک ها ، دستبند ها ، آویز ها و.... عملیات حکاکی و برش را انجام دهند. در ادامه مطلب به مزایا این دستگاه در حوزه طلاسازی خواهیم پرداخت .

از جمله مزایای دستگاه لیزر فایبر عبارتند از:

IMG 7765

صرفه جویی در وقت

زمان صرف شده برای ساخت یک پلاک از اهمیت بالایی برخوردار است . علت این اهمیت رابطه مستقیم زمان با سود حاصل از ساخت پلاک هستش . به این صورت که هر چه زمان ساخت کوتاه تر باشد سود حاصل برای طلا ساز بیشتر خواهد بود.

در گذشته طلاسازان برای اینکه بتواند طرح‌های موجود  را با ظرافت و دقت لازم برای مشتریان خود حکاکی کند و یا حتی برش دهد، ساعت‌ها و حتی روزها و شب‌ها باید زمان صرف می‌کردند. همچنین  باید مراقب میبودند تا طلا نشکند. اما الان به کمک دستگاه های لیزر فایبر طلا سازان میتواند در کمترین زمان ممکن بهترین پلاک ها را طراحی و برش دهند .

دقت بالا

در گذشته ساخت طلا و جواهرات به صورت دستی و سنتی برش داده و حکاکی میشد . سختی کار و زمان طولانی ساخت باعث میشد پلاک ساخت شده باب میل مشتری نباشد. اما با ورود دستگاه های لیزر به این حوزه و جایگیزن آن با روش های سنتی دقت و ظرافت ساخت بالا رفت . علت این اتفاق دقت بالا دستگاه لیزر فایبر هست . دستگاه های لیزر فابیر به دستگاه های کامپیوتری متصل میشود و پلاک مورد نظر مشتری را که از قبل آماده شده را بر روی متریال مورد نظر برش و حک میدهند .

ظرافت بالا

دستگاه های لیزر فایبر توانستد ظرافتی خاص  به پلاک ها و آویز های گردنی بدهند . علت این ظرافت قدرت و دقت بالای این دستگاه هست. یکی از مزیت های دیگر این روش این هست که هر نوع برش ظریف و حساسی را می‌توانید روی طلا ایجاد کنید. به‌عنوان مثال اگر گردنبند ظریفی که پر از حفره است را با استفاده از قلم‌های آهنی بخواهید طرحی را بزنید، گردنبند می‌شکند. اما هنگام کار با دستگاه لیزر برش طلا این احتمال صفر می‌شود.

6 Top Types of Metal for Making Jewelry

سرعت انجام کار

همانطور که گفتیم در گذشته طلا به صورت سنتی و دستی برش و حکاکی میشد. این کار باعث صرف زمان زیادی میشد که هم باعث کاهش دقت طلاساز در حین قلم زنی و برش پلاک مورد نظر میشد.از مزیت های استفاده از دستگاه های لیزر فایبر این است که نسبت به روش های سنتی و دستی از سرعت بسیار بیشتری برخوردار هست.

در گذشته طلاسازان برای اینکه بتواند طرح‌های موجود در طلا را با ظرافت و دقت لازم برای مشتریان خود حکاکی کند و یا حتی برش دهند، ساعت‌ها و حتی روزها و شب‌ها باید زمان صرف می‌کرد و مراقب بود تا طلا نشکند. اما الان به کمک دستگاه های لیزر فایبر طلا سازان میتواند در کمترین زمان ممکن بهترین پلاک ها را طراحی و برش دهند .

98549899 2100x2061 35ab43e7 333d 4bdc 97fd 2b903424e1971

دقت بالا

در گذشته ساخت طلا و جواهرات به صورت دستی و سنتی برش داده و حکاکی میشد. سخت کار و زمان طولانی ساخت باعث میشد پلاک ساخت شده باب میل مشتری نباشد. اما با ورود دستگاه های لیزر به این حوزه و جایگیزن آن با روش های سنتی دقت و ظرافت ساخت بالا رفت . علت این اتفاق دقت بالا دستگاه لیزر فایبر هست.

gold plated engravable necklace oval godmother 1 1

دقت بالا

در گذشته ساخت طلا و جواهرات به صورت دستی و سنتی برش داده و حکاکی میشد .سخت کار و زمان طولانی ساخت باعث میشد پلاک ساخت شده باب میل مشتری نباشد. اما با ورود دستگاه های لیزر به این حوزه و جایگیزن آن با روش های سنتی دقت و ظرافت ساخت بالا رفت . علت این اتفاق دقت بالا دستگاه لیزر فایبر هست.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 91300666-021 تماس حاصل فرمایید تا همکاران مجموعه هنر طلایی شما را در خرید این محصول یاری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *