Rate this post

حکاکی برروی چرم ( فولدچرمی)

حکاکی بر روی چرم (فولدر چرمی) با دستگاه فایبر، یکی از روش‌های مورد استفاده برای ایجاد طرح و نوشته بر روی سطح چرم است. برای انجام این کار، ابتدا باید طرح مورد نظر را روی کامپیوتر طراحی کرده و سپس با استفاده از دستگاه فایبر، طرح مورد نظر را بر روی سطح چرم حک کنید.

برای انجام این کار، ابتدا باید چرم را با یک لایه مات کنید تا سطح آن صاف شود. سپس با استفاده از دستگاه فایبر و با قرار دادن چرم در زیر دستگاه، شروع به حک طرح مورد نظر بر روی سطح چرم کنید. بهتر است قبل از شروع به کار، تجربه کافی در این زمینه داشته باشید و با توجه به نوع چرم و دستگاه مورد استفاده، شرایط مناسب برای حکاکی را فراهم کنید.

در طول حکاکی، باید به دمای دستگاه و سرعت حرکت آن توجه کنید تا جلوی خراشیدگی چرم را بگیرید و حتما باید دستکش و ماسک مناسب را استفاده کنید تا از آسیب دیدن به دستان و تنفس در برابر گرد و غبار جلوگیری کنید.

حکاکی بر روی چرم فولدر با استفاده از دستگاه های لیزر فایبر، شما میتوانید با دستگاه های لیزر فایبر طرح تبلیغاتی خود روی انواع پوشه ها و فولدر های چرمی حکاکی کنید .

در ویدیو ی زیر نمونه کاربرد این دستگاه روی چرم (  فولدر چرمی )  را مشاهده می نمایید.

" توصیه کارشناسان مجموعه هنر طلایی در هنگام حکاکی بر روی چرم به دلیل ایجاد دود ناشی از عملیات حکاکی بهتر از مکنده دود استفاده کنید "

جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 91300666-021 تماس حاصل فرمایید تا همکاران مجموعه هنر طلایی شما را در خرید این محصول یاری کنند.
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟