Rate this post

حکاکی برروی پلاستیک (QRcode)

حکاکی QR کد بر روی پلاستیک با استفاده از دستگاه لیزر فایبر یک کاربرد مفید این فناوری مدرن است. QR کدها اطلاعات مختلفی را در قالب مربعی با خطوط سیاه و سفید کد می‌کنند که قابل اسکن توسط دوربین هستند.

برای حکاکی QR کد بر روی پلاستیک با لیزر فایبر، نخست QR کد مورد نظر را با استفاده از یک نرم‌افزار QR کد ایجاد می‌کنند. سپس ابعاد و بیت‌مپ QR کد را تخمین می‌زنند تا بتوان آن را بر روی ماده مورد نظر حک کرد.

با استفاده از اطلاعات سطح و ضخامت پلاستیک، تعیین می‌کنند که QR کد با چه اندازه و تعداد داده بر روی آن جا خواهد گرفت. سپس مدل سه بعدی QR کد را به کدهای مخصوص لیزر فایبر تبدیل می‌کنند تا پرتو لیزر بتواند مسیر مورد نظر را دنبال کند و QR کد را دقیقا بر روی پلاستیک حک کند.

حکاکی QR کد بر روی پلاستیک امکان اضافه کردن اطلاعات مفیدی را به محصولات پلاستیکی فراهم می‌آورد که با استفاده از اسکنرهای موبایل قابل دسترسی است. این روش در صنایع برچسب زنی ، محصولات بسته بندی و شناسایی محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حکاکی بر روی پلاستیک به وسیله دستگاه لیزر فایبر انجام میشود ، دستگاه های لیزر فایبر قابلیت حکاکی بر روی پلاستیک را دارند .

در ویدیو ی زیر نمونه کاربرد این دستگاه روی ورقه مولتی را مشاهده می نمایید.

" توصیه کارشناسان مجموعه هنر طلایی در هنگام حکاکی بر روی پلاستک از مکنده دود استفاده نمایید."

جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 91300666-021 تماس حاصل فرمایید تا همکاران مجموعه هنر طلایی شما را در خرید این محصول یاری کنند.
سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟