هنر طلایی

مجموعه هنر طلایی

ezgsssif 5 4c4384dd0a sdddvered
Rate this post

این روزها هر کسب و کاری که در مقابل نفوذ تکنولوژی ایستادگی کند سزاوار شکست است. همه ، حتی کسب و کارهایی که در حوزه‌ی طلاسازی مشغول به فعالیت‌اند.هر استارت‌آپی، یک نقطه شروع دارد و قبول این واقعیت که ارتباط نگرفتن با تکنولوژی مرگ تدریجی یک کسب و کار است، نقطه‌ی شروع ماجرای ما بود. بافتن یک طناب محکم که طلاسازی را به تکنولوژی پیوند بدهد. مثل یک دانه در دل خاک ذهنمان افتاد و دست به دست هم دادیم تا پرورشش بدهیم و نهالی کنیم این دانه‌ی درون خاک را! چالش‌های زیادی پیش روی ما بود.اما، چالش‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم و این نهال، دارد تبدیل به یک درخت بزرگ می‌شود. درختی که ثمره فعالیت همه‌جانبه‌ی یک گروه بزرگ است. مجموعه هنر طلایی !

مجموعه هنر طلایی ؟ چرا؟

بگذارید سوالتان را با یک سوال پاسخ بدهیم که این روزها، در صنعت طلاسازی با چه مشکلاتی روبرو هستید؟ بله، بله خودمان در جریان هستیم. چند نمونه شایع آن که همه درگیرش شده‌اند عبارت‌اند اند از:

  1. برطرف کردن نیازهای جدید در بازار امروزی

سلایق مشتری‌ها تا حد زیادی فرق کرده است. مردم به طور شدید علاقمند به این شده‌اند که همه‌چیزشان منحصربه‌فرد باشد و در این میان برخی مایل‌اند از لوازم و اکسسوری‌های شخصی‌سازی شده استفاده کنند که بیشترین تمرکز روی طلا و جواهرات است. شاید به خاطر قیمت زیادی که دارند.
آنها دوست دارند چیزی را که پول زیادی برایش می‌پردازند، خاص منحصربه‌فرد و تا حد زیادی مختص به خودشان باشد. یک طلاساز برای این که در حرفه خود موفق باشد، باید بتواند به این نیازها پاسخ بدهد و با سبک جدید در طراحی طلا و جواهرات، جوابگوی نیازهای بازار امروزی باشد. 
مجموعه هنرطلایی، این امکان را فراهم کرده تا به مجموعه‌ای از فونت‌های فارسی و انگلیسی خاص دسترسی داشته باشید و همچنین بتوانید مواردی را که از عهده خودتان خارج است و نیاز به طراحی با قلم دارند و باید به دست یک گرافیست انجام شود، سفارش بدهید. این روزها، از کل ایران سفارش داریم. کارمندان بخش طراحی، شبانه روز مشغول‌اند تا سفارشان را با هنرمندی تمام پیاده‌سازی کنند و به همکاران عزیز تحویل بدهند.
شما هم می‌توانید عکس و طرح نمونه یا توضیحاتی که درباره طرح مدنظرتان در سر دارید را از طریق راه‌هایی ارتباطی با ما به اشتراک بگذارید.

  1. یادگیری کار با نرم‌افزارهای پیشرفته در طلاسازی

وقتی برای یک مدت طولانی به صورت سنتی و با استفاده از ابزارهای قدیمی کار طلاسازی را انجام داده باشیم، تغییر روند اندکی سخت است. روی کار آمدن یک دستگاه جدید، برایمان جالب است. این که بتوانیم کاری را با صرف زمان و زحمت کمتر انجام دهیم، اوج خوشحالی است.
تصمیم می‌گیریم یک ابزار را بخریم. ولی کار با دستگاه و استفاده از حداکثر قابلیت‌های آن، یک مسئله چالش برانگیز است. که تحت تاثیر عواملی مثل سن، وقت و مشغله‌ها چالش‌برانگیزتر هم می‌شود. گاهی نمی‌خواهیم یا نمی‌توانیم وقت زیادی برای آزمون خطا صرف کنیم. گاهی ظاهرا کار با یک دستگاه را بلدیم ولی در واقعیت خیلی از قابلیت‌هاش را بلد نیستیم.
حالا این که فروشنده‌ی اکثر دستگاه‌های پیشرفته آموزش‌های لازم را به مشتری‌هایشان نمی‌دهند و خدمات مفیدی در رابطه با آموزش دستگاه لیزر به مشتری ارائه نمی‌دهند. هنرطلایی بستر مناسبی برای آموزش فراهم کرده است. دیگران نگران این مسئله نباشید و بخاطر مشکلاتی که سر راه استفاده از یک ابزار داشتید، خودتان را به چالش نکشید.

اگر یک هنرطلایی باشید، کار با نرم‌ افزارهای مربوط به دستگاه لیزر خیلی هم سخت نیست!

  1. پشتیبانی و تعمیرات دستگاه لیزر

پشتبانی همه جانبه از دستگاه‌های صنعت طلاسازی! تا به حال، این خدمات را از فروشندگان دستگاه دریافت کرده‌اید؟ احتمالا آنقدر با پشتیبانی‌های ضعیف دست و پنجه نرم کرده باشید که شنیدن نام پشتبانی مثل یک طنز تلخ روی لبتان خنده بیاورد و در دلتان غصه! اما یک لحظه صبر کنید. نه قرار است طنز تلخ بنویسیم و نه قرار است با شما شوخی کنیم.
با هنرطلایی یک پشتیبانی واقعی دریافت می‌کنید. واقعی به تمام معنا. فقط کافی است بعد از خرید دستگاه خود را در سیستم ثبت کنید. هر خرابی یا مشکلی که پیش آمد، گوشی خود را بدست بگیرید و مشکل را از طریق اپلیکیشن و سایت هنرطلایی با ما در میان بگذارید. نیروهای پشتیبانی ما، به شما سر می‌زنند و مشکل را در محل برطرف می‌کنند.

  1. طراحی سایت و اپلیکیشن

بنابر پیش‌بینی بیل گیتس، ثروتمندترین مرد جهان طی پنج سال آینده فقط دو دسته کسب و کار وجود دارد! یک دسته کسب و کارهایی که اینترنتی شده‌اند و دسته دیگر، کسب و کارهایی که از بین رفته‌اند.

اگر کمی فکر کنید، بیل گیتس بد بیراه هم نمی‌گوید. پیش‌بینی‌اش هم در حال وقوع است. انگار ویروس کرونا آمد تا پیش‌بینی او خیلی زودتر از چیزی که گفته بود به وقوع بپیوندد. مشتری‌ها، دیگر مثل گذشته از خرید اینترنتی نمی‌ترسند.

حتی در زمینه خرید طلا و جواهرات. این مسئله که فرهنگ خرید و فروش اینترنتی به خوبی در میان فروشندگان و خریداران جا باز کرد، عامل اصلی است. حتی اگر ویروس کرونا هم دست از سرمان بردارد، فرهنگ خرید اینترنتی طلا و جواهرات و ... از بین نمی‌رود.

راستی، چرا شما هم یک فکری برای اینترنتی کردن کسب و کارتان نمی‌کنید! شعبه‌ی دیگر کسب و کارتان را در بستر اینترنت راه‌اندازی کنید و به معنای واقعی راحت بفروشید! طراحی سایت و طراحی اپلیکیشن آن هم با هنرطلایی.

کلام آخر

و این صفحه، تنها جایی است که کلام آخر ندارد. روز به روز در حال پیشرفت هستیم و روز به روز بیشتر روی بالابردن کیفیت و کمیت خدماتمان تمرکز می‌کنیم.
طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، طراحی طلا و جواهرات، تعمیرات دستگاه‌ لیزر و لوازم مرتبط با دستگاه لیزر، آموزش تکنولوژی‌های جدید در صنعت طلاسازی چیزهایی است که تاکنون توانسته‌ایم به خوبی از پس آن بربیاییم. و این تازه شروع یک ماجرای بزرگ است! شروع هنرطلایی....

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *