سیستم طراحی

سیستم طراحی هنر طلایی

ezgsssif 5 4c4384dd0a Recosdasdsdddavered
Rate this post

با گسترش دستگاه های لیزر در حوزه طلاسازی و افزایش تعداد سازندگان طلا و جواهر نیازی مشهود در راستای طراحی جواهرات حس شد. با تحقیقات میدانی در سال 96 توسط مجموعه هنر طلایی متوجه شدیم عمده مشکلات مربوط به سازندگان طلا در طراحی مختص دستگاه لیزر است . مجموعه هنر طلایی از همان ابتدا با در نظر گرفتن مد روز دنیا و سلیقه عمده خریداران در هر شهر و استان شروع به تهیه پکیج های طراحی نمود.

ورود هوش مصنوعی و نرم افزار های تخصصی باعث شد شرکت هنر طلایی اقدام به ادغام این فضا و حوزه طلا و جواهرات کند. با طراحی پلتفرم طراحی طلا و جواهرات هنر طلایی طلا سازان به راحتی و با صرف هزینه ای اندک میتوانستند بدون داشتن دانش طراحی سفراشات مشتریان خود را ارسال و در زمان بسیار کم طرح متناسب با پلاک طلای  خود را دریافت کنند.

از ویژگی فایل های ارسالی  توسط مجموعه هنر طلایی میتوان به موار زیر اشاره نمود:

  • ارائه در کمترین زمان ( 5 الی 30 دقیقه )
  • هزینه مشخص و ثابت
  • تصویر شبیه سازی پلاک ساخته شده
  • تحویل فایل EZD
  • دریافت اسم لاتین (رایگان)
  • ارائه وزن نهایی پلاک (رایگان)
  • پشتیبانی در ساعات اداری
  •  

زمان طراحی کوتاه

مجموعه هنر طلایی با داشتن طراحان زبده در زمینه طراحی طلا و جواهرات و داشتن نرم افزار های خاص در حوزه طراحی توانایی ارائه طرح در کوتاه ترین زمان ممکن در ایران را به شما مشتریان عزیز دارد . لازم بذکر است از زمان پیدایش دستگاه لیزر تا حال مجموعه هنر طلایی تنها مجموعه طراحی در حوزه طلا و جواهرات دو بعدی در ایران و جهان بوده است، که دارای نرم افزار های اختصاصی برای خروجی گرفتن بوده است.

هزینه ثابت

مجموعه هنر طلایی با در نظر گرفتن تنوع طرح پلاک های طلا و جواهرات و دسته بندی های مشخص در این حوزه برای تمامی طرح های شما هزینه ای مشخص در نظر گرفته که با نصب پلتفرم ما میتوانید براحتی طراحی خود را ثبت و اقدام به دریافت و برش آن نمایید.

 

شبیه سازی

با سابقه ای 5 ساله میتوان گفت اولین و تنها شرکت موجود در دنیا که توانایی ارائه شبیه ساز نهایی پلاک را طراحی و اجرا نمود هنر طلایی است . برنامه نویسان شرکت هنر طلایی با تلاش و ممارست های فراوان و طراحی سامانه شبیه سازی پلاک طلا توانستند در حوزه طلا و جواهرات ایران انقلابی اساسی ایجاد کنند.

به وسیله فایل شبیه سازی شما میتوانید براحتی خروجی پلاک خود را مشاهده و در صورت وجود مشکل براحتی با ارسال گزارش تغییرات را به اطلاع طراح خود برسانید . فایل شبیه سازی برای تمام سفارشات مشتریان قابل اجرا و کاربری است . با تحقیقات میدانی بخش آمار مجموعه هنر طلایی متوجه آن شدیم که میزان فروش و رضایت مشتریان همکاران طلا ساز افزایش یافته و این اتفاق باعث افتخار مجموعه ماست.

dornate pendant 211826 47

فایل EZD

به جرعت میتوانیم ادعا کنیم مجموعه هنر طلایی یکی از 4 شرکت معتبر دنیاست که توانسته اقدام به برنامه نویسی نرم افزار دستگاه لیزر کند . به این صورت که تنها مجموعه موجود در ایران که توانایی دریافت نمونه فایل EZD را دارد شرکت هنر طلایی است.

همکاران طلا ساز با اجرای فایل EZD در نرم افزار لیزر میتوانند تنها با یک دکمه اقدام به اجرای فایل لیزری بدون داشتن کوچکترین اطلاعات اضافی  کنند !!!!

ارائه این فایل مختص مجموعه هنر طلایی است و قابل ارائه به مجموعه یا شرکت دیگری نمیباشد.

دریافت فونت لاتین

با مشاهده مشکلات طراحی اسم های لاتین در حوزه طلا و جواهرات شرکت هنر طلایی اقدام به طراحی بخش در پلتفرم اختصاصی خود نمود که به کمک آن مشتریان میتوانستند نوع فونت پلاک خود را انتخاب کنند. این بخش که به صورت رایگان در اختیار طلا ساز قرار میگیرد میتواند در طراحی پلاک مشتریان و جلب اعتماد آنها موثر عمل کند.

دریافت وزن پلاک طلا

یکی از معضلات اجرای پلاک های لیزری ندانستن وزن نهایی پلاک پس از برش بود . مجموعه هنر طلایی به عنوان اولین شرکت در دنیا توانست اقدام به طراحی و ساخت نرم افزار محاسبه وزن طلا و جواهرات کند . این نرم افزار که با عنوان تجاری گرانِس GRANES در ایران و جهان به فروش میرسد قابلیت محاسبه وزن ، اجرت و مالیات را پیش از برش دارد.

مجموعه هنر طلایی با گذشت 3 سال از ریلیز اولیه این نرم افزار اقدام به ارائه وزن پلاک ها در سطح محدود روی هر فایل نمود . طلاسازان میتوانند با ثبت سفارش هر طرح وزن نهایی آنرا در قطر های از پیش تعیین شده دریافت نمایند.

پشتیبانی روزانه

ارائه هر محصول در دنیا نیازمند پشتیبانی مستمر و فراهم آوردن اعتماد مشتری است . مجموعه هنر طلایی با سابقه ای 6 ساله در این حوزه بصورت روزانه توانسته است اعتماد مشتریان خود را پس از ارائه طرح بصورت پشتیبانی تلفنی ، فضای مجازی  و لایو جلب نماید.

لازم بذکر است ساعت کاری مجموعه هنر

 

ساعت کار مجموعه هنر طلایی شنبه تا پنجشنبه 9 الی 17:30 میباشد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 91300666-021 تماس حاصل فرمایید تا همکاران مجموعه هنر طلایی شما را در خرید این محصول یاری کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *